23.7.05

cornuts i pagar el beure











Calor. Temps de treva. Platja o muntanya. Potser la mobilitat limitada d’un pis refrigerat...
Quines noves tàctiques i estratègies maquinen uns i altres?

De moment, una vegada més a traïdoria i sense nocturnitat, la Conselleria d’Educació ha elaborat un decret que es pensa aprovar abans d’octubre on es regulen els drets i els deures dels alumnes i es fomenta el pacte enfront de la sanció -ah, "buenu"-. Un dels temes estrella de discussió pot ser el "bullying" (com s’ha de dir en català?).

I just ahir el Consell de Ministres va aprovar el projecte de la LOE que haurà de començar a aplicar-se el curs 2006-2007. Algunes novetats poc noves i la vergonyosa històia de la religió, que ara sembla que la paga l’Administració, és a dir, tu i jo i ells, però el contractador dels professors és l’Església. Fins a quan, Déu meu!

En podríem parlar de tot plegat, però fa massa calor. Potser al setembre.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

al setembre, doncs

Anònim ha dit...

(mar)

Anònim ha dit...

Ets molt atenta, mar, de pensar que en aquest temps d'estiu que tothom ha fugit de casa els que ens hi quedem, ni que sigui per poc temps, necessitem tenir constància de la presència dels altres. Em quedo amb el teu segon comentari, de moment.

Anònim ha dit...

lo del setembre ho has dit tu,eh...
això, deixem-nos de "setembres" que jo ja el tindré prou difícil
...................
pere, mira'm la cara (hi tinc una gran rialla):
"estic pintant" i si el son no em venç, continuaré fins l'alba
;)
he vingut només un moment ha cercar una imatge (i no me n'he pogut estar de mirar els blogs)

petons
mar

Anònim ha dit...

Fins a quan, Déu meu?
Més ens valdria que Déu ni hi tingués res a veure, en tot aquest desgavell.
Perejoan

miquel ha dit...

Pinta'm la cara amb una rialla, mar, i no t'adormis mentrestant.

Déu realment no hi té res a veure. Pura retòrica i involució.