8.9.05

gulf coast blues

En volia dir alguna cosa, però si ells no porten pressa, tampoc no en tinc jo, que estic més lluny. No, no és ben bé això. Estic massa mediatitzar i no he sabut, en tots aquests dies, què escriure. I ho volia fer, i encara ho vull fer, però em conformaré amb una cançó: “GULF COAST BLUES”, que us deixo aquí per si la voleu conservar. El jazz i els blues de Nova Orleans són una de les meves debilitats. Només desitjo que puguin tornar a escoltar-se ben aviat allà, una mica millor del que vosaltres i jo la podem sentir ara.



2 comentaris:

mar ha dit...

preciosa música de bon matí... i després de dormir tant (ufff)

segur que s'escolta cada dia i se seguirà escoltant el blues a nova orleans...

bon dia, pere

vas fer bé de dir-me que no anés al delta ahir... (aaiiiii, la meva precipitació sempre em perd)

miquel ha dit...

I encara continua plovent. Diuen que al lloc que no toca.
De moment, però, se n'escolta poca de música de la que tocaria que toquessin. A veure.