16.10.05

recança

Des de dijous a la tarda que pràcticament no surto de casa. Lectura, escriptura, tele, la pluja intermitent, cuinar sense gaires ganes, xerrar poc, dormir més del compte, avançar feina (poca). Tot a ritme lent, sense planificació. El sol d'avui encara m'agafa amb el cos amb febre. I també demà, que em caldrà anar a treballar, continuaré amb aquest cansament físic i mental, amb aquesta ràbia que m'ocasiona el fet de no ser jo qui tria.

Només en aquestes circumstàmcies de semiinactivitat forçada, de deixar-se anar, es poden produir els moments de recança que em porten a escriure aquest post i a escoltar això:


Powered by Castpost

P. S. Per molt que a Vilaweb s'entestin a anomenar-lo Jorge i a eliminar-li una y del cognom, no crec que aconsegueixin fer-li fer cap pas cap a la nacionalitat catalana.

16 comentaris:

mar ha dit...

pere, tu no ets qui tria però si qui hi ha de posar remei...
vinga, cuida't... però de veritat,ehhh

una abraçada de teletubbie

(torno a marxar amb preses... però ja tinc els dibuixos...)

Albert ha dit...

Uixxxx, la ràbia... quin mal rotllo... Doncs ja tens doble feina, cuidar-te (no t'envio una abraçada teletubi com Mar perquè...) i treballar-te la ràbia (un temasso on te'ls en hi hagi).

miquel ha dit...

Vaig fent, mar. M'agradarà veure els dibuixos. Què és això d'una abraçada de teletubbie?

Ja tens raó, albert, molta feina. Per cert, quin "alarde" de pronoms febles: "te'ls en hi hagi"; se t'ha encomanat la febre de la Salvat ;)

mar ha dit...

jejejej
no saps que és una abraçada de teletubbie???

aiiissss...
doncs no t'ho penso explicar, ehhh
:)
que jo també sóc de l'època hippie i recordo que també es feien abraçades... adjetivades...

Albert ha dit...

Només faig servir aquesta expressió, que m'agrada especialment.

Anònim ha dit...

Doncs eso, cuida't molt. Has anat a treballar? Estàs millor?

mar ha dit...

hola pere
passava per veure si estaves millor...

abraçada de teletubbie
:)

miquel ha dit...

Hauré de buscar a Internet que és una abraçada de telettubie. Deu ser una cosa terrible si ningú es decideix a explicar-la en públic.

Plena llibertat, albert, però compte, que no tothom és comprensiu.

Sí, ego, he anat a treballar, però aquesta tarda la doctora m'ha dit que no hi torni durant el que queda de setmana, que de la pròxima ja en parlarem divendres.

Doncs ja ho veus mar, que els metges de vegades es fiquen en la vida d'un. Jo estic millor, però la metgessa no podia comparar.

Hanna B ha dit...

ah, pere, molta paciència en aquesta setmana de recuperació, encara que tú no triis... aprofita la part positiva de tot plegat (dormir? llegir? reposar? escriure?..)
anims i millora't!

Anònim ha dit...

Espero que et recuperis aviat.

miquel ha dit...

Gràcies hanna b i joseparnau. Anar fent

Xurri ha dit...

Segur que ja et trobes bé, doncs han passat prou dies, però no m'en puc estar de dir-te qué és una abraçada de Teletubbi....

Imagina't que ets el de color violeta, amb l'obreampolles al cap: aixó és. En realitat s'en diu "una abraçadeta". Força càlid i carinyòs. Una mica nyonyo, si vols.

miquel ha dit...

Gràcies xurri, per desvetllar-me el secret dels tt. Veig que realment és una cosa molt suau, molt amistosa. No m'agrada, però, ser de color violeta i amb obrellaunes. En fi...

miquel ha dit...

Com que em quedava amb 13 comentaris, afegeixo, xurri, que la doctora ha decidit que fins dijous no em trobaré bé del tot (?). L'obeiré.

Roberto Iza Valdés ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

putting to waste some good money that could have been used in other areas of development for the business involved.