30.1.06

evolució

En aquella selva, va córrer la veu que un simi s’havia convertit en home.
-No en veig la necessitat –comentà algú.
Joan Fuster. Bestiari.

D’això ja fa cinc milions d’anys, o potser més, es fa difícil de precisar, però sembla que els simis i altres animals continuen, majoritàriament, opinant el mateix (de les dones no se’n parla).

P. S. M'agrada que li hagin donat un Goya a Elvira Mínguez (també li n'han donat un d'honorífic a Pedro Masó, la qual cosa confirma el que comentava algú fa milions d'anys).

5 comentaris:

mar ha dit...

aii, a aquesta hora de la nit penso que de les dones no se'n parla perquè sempre han estat "només dones"

(m'heu entès, oi?)
(un somriure)

ps-també m'agrada que li hagin donat el goya

Anònim ha dit...

Ahir parlava al meu blog d'això de les dones, però no vull fer-me pesada. Respecte als Goya, estan bé, fan ambient, però, com tots els premis, tot és relatiu. El que no entenc és això del Pedro Massó.

miquel ha dit...

Sense ànim de provocar (o sí) i acceptant els condicionants que heu tingut al llarg de la història, no sé fins quin punt no hi ha un grapat de dones que juguen a ser "només dones" o "sobretot dones". Suposo que ningú va mirar gaire ells goyes, però també em van agradar algunes de les paraules que va dir l'E. M., a més dels agraïments habituals.

Ja et vaig llegir, Júlia, i fins i tot volia deixar un comentari, però vaig pensar que seria tan llarg que sobrepassaria el que és "educat". Estava d'acord amb força aspectes. Tens raó quant als goyes: un entretinement més amb oblits importants i premis immerescuts i encerts, també. Sobre P. Massó no sé si no entens per què li van donar el premi o el que jo dic.

Xurri ha dit...

La Elvira Minguez només la he vist actuar a "tapas", i em va agradar molt. L'actriu i el persontage. I la película, posats a fer.

I cada dona és el que és, i el que és correlaciona força amb el que vol i el que pot, l'esmentin o l'ignorin (crec).

miquel ha dit...

Doncs estem d'acord, xurri, encara que els ànims mai no van malament.