12.11.06

lectures (disperses) del dissabte

Sabíem per experiència que amb la gent de l’Opus, o pitjor encara, amb els no-sé-què de Cristo, de millor no ensopegar-hi. Son poderosos i, com que tenen fe, no tenen escrúpols; es veu que una cosa va per l’altra.

Teresa Solana. Un crim imperfecte.

La reedició del tripartit, ja ho ha dit, no li agrada. Quina opció hagués preferit?
L’escenari perfecte seria que hi hagués un govern no nacionalista i Ciutadans pogués ser decisiu.
Què entén per partits no nacionalistes?
Com a sigles no nacionalistes, i el seu propi ideari així ho diu, entenc que haurien de ser el PP de Catalunya i el PSC. El problema és que això a la pràctica no s’acompleix. L’excepció seria el Partit Popular, però fins ui tot Josep Piqué ha dit que és catalanista.

De la premsa d’avui: entrevista a A. Rivera (traducció).

Baixo per la Rambla i em topo amb un grup de manifestants davant del Liceu que porten un adhesiu amb una bandera catalana i un llaç negre enmig. No m’aturo a preguntar qui són i que passa. I no en sé fer la lectura.

A la plaça de Sant Jaume, encara queda un grupet amb un adhesiu semblant, però més gran on es pot llegir que volen més informació sobre l'11 de març. Veig que hi ha en F. Díaz junior. La lectura em resulta més fàcil.

Si jo fos la senyoreta Marple, asseguraria que l’A. R. i en F. D. tenen una semblança i que em recorden... No sé si la senyoreta Marple estaria d’acord amb mi: ella té més experiència.

2 comentaris:

Xurri ha dit...

Segur que si que estaria d'acord.

miquel ha dit...

Ho espero. Suposo que els que no han dit res és perquè atorguen. :-)