14.2.12

dilema irresolt

Sovint les imatges em porten a la paraula. Avui, per exemple, tinc dues imatges. Una, la de Perich, em permetria parlar de l'exposició sobre la revista “Gimlet “ (1981-1982) que han preparat a la Biblioteca Jaume Fuster i que durarà fins al 3 de març. Espero que no siguin només portades i pàgines de la publicació. L'altra imatge l'he captada aquest matí en una paret de l'església de la Concepció, una de les el barri, la basílica on em vaig casar un juliol de fa ... Parlaran pesos pesants de la salvació de l'ànima que, així, de sobte, tinc la temptació d'anar a escoltar, tot i que les dates de dissertació em resulten inicialment críptiques.

A l'hora de la veritat no sé per quin tema decidir-me, no sé quina religió triar. Certament que podria interrelacionar, però em trobo que em falta un xic de disponibilitat, de ganes, de força, de convenciment. Amb tot, em resisteixo a no compartir les imatges, per si de cas.


2 comentaris:

Allau ha dit...

Les dates de la revista "Gimlet" més que críptiques semblen massa llunyanes en el temps.

miquel ha dit...

Ai, Allau... la meua dislèxia i incapacitat numèrica! :-)