24.11.15

big data


Trucada d'un número desconegut. Agafo el telèfon. Preguntes sobre loteries. Només un requisit per respondre: tenir entre 18 i 74 anys. Després et regalen no sé què. Llàstima, a casa només hi ha una persona de 84 anys; l'assistenta, més jove, acaba de sortir.

Enquesta a la versió digital del diari: ¿Utilizas medios digitales para relacionarte con tu banco? M'afanyo a respondre: Noooo!

M'atura – deu ser una noia diferent a la de l'altre cop- a l'andana del metro (deus ser cosa del fred que hagi baixat ). Col·laboro amb molt de gust a deixar les meues impressions inequívoques sobre el moment polític i les meues preferències sobre el tema . Em demanen nom i professió: Pere Palau, pintor (de sostres i parets, però aquest detall tant li fa).

Etc.

Ho miri com ho miri, no tinc sortida. No puc anar a veure pel·lícules que no m'agraden, comprar llibres que mai no llegiré, pujar fotos a Instagram que em semblin horribles, enllaçar blogs inintel·ligibles a la dreta del meu, banyar-me a la mar el mes de novembre, emprovar-me a la botiga jaquetes amb doble botoneria daurada i creuada (encara se'n troben) i quedar-me-les, demanar raves rodons i petits a la verduleria... A mesura que vaig escrivint m'adono que l llista no s'acabaria mai. Estic atrapat. I ja no parlo de les targetes de crèdit ni dels controls futurs amb l'excusa del gihadisme.


2 comentaris:

Montse ha dit...

T'hauries d'haver comprat la jaqueta (suposo que blau marí) amb la botoneria daurada.

El meu pare, fins que es va morir, es banyava al mar gairebé cada dia, encra que fos al mes de novembre. Prova-ho!

Raves rodons i petits? Al mercat de Blanes sí que n'hi ha... i també d'allargadets...

No era Pere, Peret, pintor per Portugal? aquell que pintava plats i platerets per posar pebre picant?

Una abraçada!

miquel ha dit...

Anem per parts, Montse:
1. En vaig tenir una de verd botella i mai més en podré lluir una altra de semblant. Parlo de la prehistòria.
2. El teu pare devia començar de jovenet o d'infant. Jo ara ja passo fred nomé de mirar la mar.
3. Al meu mercat està ple de raves petits i eixerits, i homogenis, el que no és fàcil de trobar són raves grans, irregulars i una mica picants.
4. Sí que era aquest Peret, benvolgut avantpassat meu.
Una abraçada