No et descuidis d'una música convenient al moment. Ja en els difícils temps de Wang Wei -poeta fundador del que entenem com pintura xinesa-, els poetes pintaven, escrivien, i anaven pel món en companyia dels seus instruments.
Realment ho és Clidice. Encara que les parauels, en aquest cas, van ser anteriors, però potser la imatge real encara va ser abans :-)
Girbén, gràcies per l'aclariment històric; jo en sé ben poca cosa de la poesia d'aquesta època. Bé, la música l'he posat posteriorment, al menys una música.
Els teus coneixements del xinès m'aclaparen, jaka ;-) Pau i silitud o aïllament al mateix temps. El poema ho confirma.
Un bon intent, Iris. Aquestes imatges sempre inspiren, no?
Sí, sí, Francesc, sensació de calma, com a conclusió
No li són sobreres les paraules? La trobo tan bella :)
ResponEliminaNo et descuidis d'una música convenient al moment.
ResponEliminaJa en els difícils temps de Wang Wei -poeta fundador del que entenem com pintura xinesa-, els poetes pintaven, escrivien, i anaven pel món en companyia dels seus instruments.
Es una broma, però ara m'ha vingut al cap alló de "tanta son tinc a les cinc que a les cinc tinc son"...
ResponEliminaLa imatge dona molta pau.
:)
Una intentona haikera. Impossible superar la imatge!!!
ResponEliminaJunques d'estany
rebran en solitud
l'ànec nevat.
De deixondir-se
ResponEliminavora un llac imaginat.
Tot és en calma.
Realment ho és Clidice. Encara que les parauels, en aquest cas, van ser anteriors, però potser la imatge real encara va ser abans :-)
ResponEliminaGirbén, gràcies per l'aclariment històric; jo en sé ben poca cosa de la poesia d'aquesta època.
Bé, la música l'he posat posteriorment, al menys una música.
Els teus coneixements del xinès m'aclaparen, jaka ;-)
Pau i silitud o aïllament al mateix temps. El poema ho confirma.
Un bon intent, Iris. Aquestes imatges sempre inspiren, no?
Sí, sí, Francesc, sensació de calma, com a conclusió
aigua i aire, unitat;
ResponEliminala solquen callades
ànimes recollides.
En l'aigua quieta
ResponEliminaque solquen les ànimes,
tots els misteris.
:-)
:-)
ResponEliminaPetó!