Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Woodstock 69. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Woodstock 69. Mostrar tots els missatges

29.8.08

summertime

Estic cansat. Demà estaré més cansat. No tinc ganes -ni vull- escriure. Escolto música. Any 69 del segle passat; inici gairebé de tenora americana:




Any 70:



Torno a la Janis de Woostock de l'any 69; a l'agost, és clar:



Un bis, amb Ball & Chain:



Hauria d'acabar amb Jimmy Hendrix, però potser abans em vindrà la son i, a més, prefereixo la Janis Joplin. Espero no haver-vos desvetllat.