Estic cansat. Demà estaré més cansat. No tinc ganes -ni vull- escriure. Escolto música. Any 69 del segle passat; inici gairebé de tenora americana:
Any 70:
Torno a la Janis de Woostock de l'any 69; a l'agost, és clar:
Un bis, amb Ball & Chain:
Hauria d'acabar amb Jimmy Hendrix, però potser abans em vindrà la son i, a més, prefereixo la Janis Joplin. Espero no haver-vos desvetllat.
EL SOROLLOS SILENCI DELS PETARDS
Fa 8 hores