Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Esparraguera. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Esparraguera. Mostrar tots els missatges

27.8.08

odi adolescent

Plagi

Esparreguera, diumenge, després de les 10 de la nit. Tres adolescents s'estan davant del bar cridant no se sap què. En José Luís -52 anys- els deu dir que no són hores i alguna cosa més; potser els coneix. Així que marxa, un dels adolescents pregunta: [...]

-Què farem?

L'altre:

-Li deixarem un record.

I callen. O taral·legen la música que surt del bar.

L'altre no ha dit res. No deu voler exterioritzar la satisfacció que sent: passarà una estona de caça pels carrers dels poble! Què més es pot desitjar a catorze, quinze i setze anys?

(les històries sobre l'oci dels adolescents són tan variades...)