Plagi
Esparreguera, diumenge, després de les 10 de la nit. Tres adolescents s'estan davant del bar cridant no se sap què. En José Luís -52 anys- els deu dir que no són hores i alguna cosa més; potser els coneix. Així que marxa, un dels adolescents pregunta: [...]
-Què farem?
L'altre:
-Li deixarem un record.
I callen. O taral·legen la música que surt del bar.
L'altre no ha dit res. No deu voler exterioritzar la satisfacció que sent: passarà una estona de caça pels carrers dels poble! Què més es pot desitjar a catorze, quinze i setze anys?
(les històries sobre l'oci dels adolescents són tan variades...)
EL SOROLLOS SILENCI DELS PETARDS
Fa 8 hores