He escoltat a traves de la tele que un
jutjat demana (o demanarà?) al Barça que expliqui uns detalls del
contracte de de Neymar. He entès ben poca cosa de les explicacions
sobre el cas, tant del periodista com del president del club que,
evidentment, tenia més interès a parlar de la remodelació de
l'estadi.
El mateix presentador del canal de “LV” ha entrevistat el diputat Cañas (dale, Cañas, que es de goma!) sobre una investigació del TSJC en relació amb una demandaeconòmica d'Hisenda amb motiu d'uns diners d'una empresa en què participava el polític. No he entès absolutament res dels detalls del cas.
Després de pensar un moment sobre les dues informacions, he pensat el següent:
1. Les dades exposades eren insuficients per entendre amb precisió de què anava la cosa.
2. Les explicacions de l'entrevistador i les respostes dels entrevistats eren insuficients o be deficients.
3. La meua incompetència en temes econòmics potser no té solució.
4. És una vergonya que la majoria d'alumnes del país sigui tan incompetent com jo en temes econòmics després d'acabar l'ensenyament obligatori, i el postobligatori; i la llei Wert, esclar, no millorarà el nivell. Com és que es permet aquest nivell d'incompetència en acabar els estudis? Tinc les respostes.
No ho puc transcriure literalment, però penso que no em corregiran si copio el que m'ha fet molta gràcia després d'haver abat les informacions de més amunt, en el torn dels contertulians:
Ramon Espasa: Hi ha molta més gent bona que defraudadors...
Montse Nebreda: Sí? Que es vulguin
dedicar a la política...?
P. S.:
Com que era fosc, m'ha estat impossible
valorar l'escultura que han dedicat a Espriu als “Jardinets”. He
coincidit amb una senyora una mica més gran, ella a la dreta i jo a
l'esquerra, tots dos ben acotxats, en la lectura de la placa amb
versos del poeta on els gossos es pixaran cada dia.