28.8.05

audiopost efímer reciclat

Les dotze són tocades ja fa estona. És l’hora de reciclar el post. Fora la veu, que va sorprendre la mar, que ja la coneix sense virtualitat, i jo la seva. Que quedi la lletra. No la meva lletra circumstancial sinó la de Ferrater, que va descobrir en ramon –i que potser el propi ramon va ampliar-, i amb la qual s’identifica, ni que sigui una mica, l’albert. Descobrim una mica del que hi havia a joseparnau, que continua fent país a Irlanda i a qui voldríem més proper. Diguem-li a tros de quoniam que ja no sóc exemple, tot i que potser algun altre cop hi tornaré.

Llegim a poc a poc a en Gabriel –força de Déu-, que ens va abandonar quan va voler perquè en tenia la voluntat, sense comptar amb nosaltres Aquest Gabriel que sempre ens donava una esperança. Què difícil és el seu ofici i que bé el feia.


Neci, per què voldries
aprendre de plorar?
Ella encara vacil·la,
se li decanta el cap,
el món et roda i vibra
com, cadent averany,
la baldufa moria
quan sabies plorar.
Si s’allunya i no et mira,
si t’és advers l’instant,
de plorar què en trauries?
si et sent, neci, riurà.

I avui sabies riure,
però el riure, plombat
com un cos mort, et llisca
aigua endins, per instants.
Capbussa’t, neci. Via.
Nas i orelles amb sang,
cobra el riure. Si es gira,
riu, i potser riurà.

P. S. Que curiós, això de les transformacions. Ahir, a dos quarts de dues de la matinada, aquest post s'anunciava a catapings i avui, a dos quarts de deu, havia desaparegut l'anunci. Dec tenir alguna quota sense pagar? A veure ... Doncs no, no s'accepta l'anunci. Deu tenir-hi alguna cosa a veure això que em trobo al compatador:
2005-08-29 09:20:41 62.57.138.164 http://www.catapings.com/proves/?esborrar=357 ?

12 comentaris:

Anònim ha dit...

ostres pere...
ja me n'anava a dormir però he fet abans una repasada a catapings...

quina sorpresa sentir-te la veu!
:)
bona nit "bona nit"

mar

Ramon Aladern ha dit...

G. Ferrater
"Plorar"

Anònim ha dit...

Capbussa't, neci. Via.
Nas i orelles amb sang,
cobra el riure. Si es gira,
riu, i potser riurà.

Anònim ha dit...

Doncs a mi m'han agradat, la "teva" idea, la veu i el fragment escollit. Felicitats, per més efímer que sia, o potser per això.

Anònim ha dit...

Des del ciber on acostumo a escriure no puc escoltar res d'internet, m'he quedat intrigat amb el que deu ser tot i les pistes.
Seguire intrigat.

Salutacions.

Ramon Aladern ha dit...

No, t'asseguro que no vaig ser jo, qui la va ampliar.

Anònim ha dit...

bon dia "bona nit"

somriu i riu que sempre és millor que plorar...
"Neci, per què voldries
aprendre de plorar?"

:)
mar
(l'ampliació era meva... a vegades no m'adono que no he signat)

Anònim ha dit...

Ara ja se de que anava l'audiopost, merces per transcriure'l.

miquel ha dit...

que discreta, mar. Va doncs, a somriure.

de res.

Anònim ha dit...

:)

així m'agrada
un somriure i mil si cal
mar

miquel ha dit...

Faltaria més

Anònim ha dit...

online, free of charge! It doesn’t matter if your enterprise is a purely online or offline venture,