25.12.08

nit de nadal

;-)

7 comentaris:

Júlia ha dit...

Precisament fa uns dies parlava en el blog d'aquesta cançó i de la del matí de Sant Esteve, quan era joveneta vaig tenir una 'revelació' en tornar d'una festeta i passar per la Rambla i 'veure' el que tan bé explica aquest Riba tan jovenet. No m'havia fixat aleshores que era tan bufó, he, he.

Ramon Aladern ha dit...

Benvolgut Pere, ja sé que hauria de donar senyals de vida més sovint, però què vols que et digui, ara la vida més aviat m'entra per altres cantons i deixo massa oblidats (segur) vells amics. No sé si m'explico...
Una abraçada nadalenca!

Montse ha dit...

Vaig estar a punt de posar-la, aquesta, al meu blog, però al final vaig posar l'altra, del P.R.

BON NADAL!!!

zel ha dit...

Molts bons dies, Pere, que la sort, la salut i l'amor no et deixin! Una forta abraçada!

miquel ha dit...

I què me'n dius de com se'l mira la Sardà, Júlia?


L'important en els vells amics, a part que donin senyals de ida de tant en tant, és que sàpigues que hi són, i això és així, Ramon. Una abraçada!


Aquests dies estic una mica fora dels blocs per raons de força major. Ara passaré pel teu, Montse.

Bon Nadal! (Ja sé que deus estar cansadíssima però contenta:-)

Gràcies, zel, pels teus bons desitjos que també et desitjo (i si et toca la loteria, doncs millor)Una abraçada!

Júlia ha dit...

La Sarda també està molt maca aquí, ai, que vells ens hem fet tots i totes!!!

Anònim ha dit...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,