30.9.05

compliments (2a edició)

Per avui ja tenia pensat comentar-vos algunes idees sobre l’aprovació de l’Estatut, però m’he passat tanta estona fullejant la magnífica Alícia en terra de meravelles que em suggereixen des d’ima(t)ginari que decideixo deixar els meus comentaris per un altre moment. Per cert, no estic segur que la tria just avui del post a què al·ludeixo no tingui algun significat que va més enllà de la lectura superficial. Sóc massa desconfiat.

De totes maneres tinc temps suficient per acabar el meu post afegint un poema horrible, però estranyament adient, trobat en un llibret sense datar de Pere Marianao que es titula Compliments apòcrifs.

Ma millor salutació
a l’Estatut aprovat.
I un brindis per al nounat
com en la millor ocasió.

Tot i que la religió
a l’ensenyament reglat
trobo que és exagerat.
No es podia fer millor?

Potser la Constitució
caldrà reformar aviat
en una gran reunió.

Perquè em temo que l’estat,
exaltant la transició,
deixarà el text ben ratat.

P. S. Suposo que, després de llegir aquest post i d’altres, algú es deu haver adonat que el meu coneixement del text de l’Estatut és força imprecís i ha volgut que d’ara en endavant, si en torno a parlar, ho faci amb més coneixement de causa, de manera que aquest matí m’ha enviat un e-mail amb el text de més avall. Faré cas a dues de les seves tres propostes. De moment començo per la darrera, per si vosaltres us trobeu en la mateixa ignorància que jo.

Assumpte: LA VERITAT ÉS UN DRET. TEXT ÍNTEGRE DE L'ESTATUT DE CATALUNYA.

T'enviem el text integre de la proposta d'Estatut de Catalunya.
De vegades cal fer un petit esforç per assegurar el futur del nostre pais. Cal llegir
l'original per poder opinar amb criteri propi.
Pots enviar un email al PSOE per demostrar la teva adhesió al projecte d'Estatut de Catalunya , pulsant
aquí.
Els polítics ja han fet la seva feina. Ara ens cal fer-ho a nosaltres.
Si tens algú a qui aquest email pot interessar. Reenvia-l'hi.
Gràcies.


7 comentaris:

Anònim ha dit...

China Takes Aim at Bloggers With New Internet Limits
New Chinese government restrictions on the Internet have sent a chill throughout the online community in China.
I've really enjoyed your blog - and it's given me some ideas for mine which is on things like cooking salmon. Thanks for the inspiration!

Anònim ha dit...

Ja l'he enviat
Perejoan

mar ha dit...

avui he estat parlant d'aquest tema amb un conseller (sí, tu ja ho saps que parlo amb consellers últimament) i pel que m'ha dit, penso que aquest mail més val que l'enviem directament al PSC perquè la gent de PSOE que ens posa les trabes la tenim aquí a Catalunya.
Però en resum, estan contents. "menos da una piedra", diuen.

així doncs jo l'enviaré al PSC (jejeje)

Anònim ha dit...

ahir vaig començar a llegir l'estatut i de moment m'agrada. hi ha articles que em fan especialment feliç (pot semblar una rucada, però pel fet que hagin inclòs que els jutges a partir d'ara hagin de demostrar els coneixements de català, els faria un petó! és vergonyós l'ús del català en l'àmbit jurídic i em fa malícia, ves). ara veurem què passa, però espero que vagi bé. i mentrestant, aniré llegint amb calma :)

miquel ha dit...

Molt bé, Perejoan.

Jo ja he fet la meva feina des d'aquí. No et sembla, mar? anirem veient.

No hi ha cap dubte que el nou Estatut conté millores substancials. Jo també me l'aniré llegint a poc a poc (no sé si ara o quan torni de Madrid -l'Estatut, no jo)). De totes maneres, Elisenda, com has anat llegint, hi ha força articles que remeten l'articulat a l'aplicació d'unes lleis... Ja en parlarem. Encara ens queda temps per escriure'n algun post.

Roberto Iza Valdés ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

putting to waste some good money that could have been used in other areas of development for the business involved.