5.11.07

remodelacions

Ja us heu fixat que des de fa uns quants dies tinc renovat l’aspecte extern del bloc. He passat de certa austeritat a una exuberància potser no tropical, però prou evident. Feia temps que em mirava les noves prestacions de blogger, molt més funcionals, però em feia por que amb el canvi se’m perdessin alguns posts, com havia sentit dir en algun lloc. Al final vaig pensar que jo ja m’havia llegit les meves anotacions i que segurament no ho tornaria a fer; em sabia greu també per alguns comentaris: aquestes complicitats que ajuden a donar vida al que escrius. Bé, m’hi vaig posar i tot va funcionar més o menys bé, excepte els comptadors de visites i alguna altra cosa que he hagut d’afegir posteriorment.


De vegades va bé canviar els mobles de lloc, pintar les parets, afegir algun objecte. Entre els objectes nous, hi ha l’enquesta que no tenia cap altre objectiu més que el de veure si funcionava i les ganes de participar de la gent. Ara acabo d’afegir un calendari, d’aquells que podríem anomenar de bloc, que tampoc no serveix de gaire res però que fa joc amb la resta. Part del material de la dreta és piratejat a partir del botó dret del ratolí: s’entra en un bloc i es tria “visualitza el codi font”, es copia el que interessa i s’afegeix a la plantilla després d'algun petit canvi; bé ja ho deveu saber.



Sobre l’enquesta, he de manifestar que els guanyadors són els qui van votar L’Odissea. La imatge, pertany a una escultura que es troba al passeig marítim de l’Ampolla i em va sorprendre positivament veure que es dedicava a la lectura o, si voleu, a l’aventura, que tot és el mateix. L’Ampolla ha prosperat molt darrerament, al menys externament. El seu passeig, llarguíssim, vorejant la mar, és molt agradable i encara ho serà més quan s’acabin els darrers detalls. Al mateix temps, però hi ha aspectes urbanístic que clamen al cel i que, si no m’equivoco, tindran continuïtat (els clams i l'urbanisme). A curt termini no hi ha res a fer: és el progrés, el moviment que crea riquesa en moltes o poques butxaques, la planificació per al futur més immediat i la manca d’interès en el futur més llunyà. N’hi ha que encara ho fan pitjor, em dirien alguns planificadors. Segur, només cal llegir els diaris.

7 comentaris:

lola ha dit...

M'agrada el nou look, Pere.
Jo vaig perdre tots els comentaris. De fet, em sembla que, encara que no faci canvis se'm van perdent, com si es gastessin, amb el temps.

Lola

Anònim ha dit...

Són divertits, els canvis. Comences per una coseta minúscula i no saps on acabaràs. Pel camí es perden coses, és cert: jo he perdut comentaris unes quantes vegades i sap greu, però tampoc no m'hi obsessiono...

Júlia ha dit...

Cada vegada m'agraden menys els canvis, em destaroten, visca la tradició i l'immobilisme!!!

el pensador ha dit...

Si el canvi ha estat bo o no, ni tan sols el temps ens ho dirà, doncs, mai sabrem que hagués estat de no fer-lo. Per tant, fora paranoies: Bon canvi, Pere!

miquel ha dit...

Gràcies, Lola. Quina cosa més curiosa, aquesta que dius d'anar perdent comentaris, ja m'ho miraré. Internet és una cosa tan misteriosa... o potser tens algun infiltrat que censura...

A mi també em semblen divertits aquests petits canvis. encara que en el meu cas em van fer perdre força posts quan van soprimir barcelonablogs. Tampoc va passar res, però.

Renovar-se o morir, júlia. Sempre conservant les essències, o no.

Quanta raó, pensador. La veritat és que els vcanvis en si mateix no tenen cap importància mentre no afectin negativament la persona a qui afecten. M'hi jugo el que vulguis que d'aquí cent anys hauré canviat tant que no em reconeixeran ni els més íntims.

Lluna ha dit...

A mi també m'agrada com t'ha quedat.

I jo vaig endevinar l'enquesta :-)

miquel ha dit...

Gràcies, lluna.
No ho dubtava ;-)