5.8.08

entreacte

Tinc possibilitats de connexió per menys d'un dia i no em puc resistir a deixar aquesta nota per no dir res. He anat llegint (poc), he anat escrivint (més mentalment que efectivament), he anat parlant i escoltant (només el que calia, i en ordre invers), he anat enyorant (no diré noms ni circumstàncies), he anat retrobant i descobrint (colors, olors -la intensitat del pi i del fonoll!-, cares, paraules, pensaments, tactes), i, sobretot, m'he deixat emportar pels vents, el sol i la lluna (menteixo respecte la lluna).

7 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

i els blocaires tenim la necessitat d'espressar-ho al blog.

aiguamarina ha dit...

Quína dolça flaire s'enmara des d'aquí... diría que de camí cap a l'ordinador has engràpat una mica de pí o de fonoll...
Una carícia a la galta.

zel ha dit...

Curt i ras, vivències a flor de pell...disfruta de la desconnexió!

miquel ha dit...

Tens molta raó, Jesús.

I tu, aiguamarina. I, de moment, continuaré retrobant olors i sabors...
Una carícia a la teva.

Ai, zel, que és possible que ara ja em pugui connectar... Espero, però, que Internet no em privi gaire de les altres sensacions. Gràcies.

el llibreter ha dit...

Farai un post de dreit nien
no er de mi ni d'autra gen
no er d'amor ni de joven
ni de ren au
qu'enans fo trobatz en durmen
en un cibercafè

Que Guillem em perdoni el canvi de rima!

Salutacions cordials.

Anònim ha dit...

Ja era hora, començava a estar amoïnada, quin gust obrir i veure’t que no ens has oblidat.
Aquests dies vinc tot sovint a Barcelona i com es nota el buit que has deixat !!!!
Bones vacances !!!
Abraçades,
&;D

miquel ha dit...

Salutacions, llibreter, ja és això. En Guillem segur que ho trobaria molt adient.

Moltes gràcies, jaka. Quines coses dius... Què pensaran els que ens llegeixen?
Una abraçada ben forta!