9.5.11

passatemps

El rellotge del BBVA de la plaça de Catalunya (al capdamunt d'un edifici construït l'any 1952, quasi dues tones de pes, busques de gairebé dos metres) tarda aproximadament 35 segons a fer una volta sobre si mateix de dreta a esquerra (tendència que políticament sembla sense futur en aquest país). Entenc que el fet no és especialment important, però és una manera com una altra de veure com passa el temps i, paradoxalment, no es mou.



P.S.: La Marina (sovint se m'oblida que encara tinc amics i amigues a Facebook i que els meus vídeos pugen automàticament; també que sóc a Facebook) em diu : Saps? escoltant-ho m'ha vingut al cap una altra cançó del rellotge que m'agrada molt. (te la passo) El tros que m'agrada més d'aquesta peça és quan sona el despertador, ja veuràs, realment un s'imagina ser gene kelly, pel carrer ballant claqué i donant el bon dia a tothom.
Sigui: