25.5.15

per un moment tothom és, o sembla, feliç, excepte alguns... i ja es veurà


E pur si muove!
Galileo Galilei

La vida continua
Artur Mas (i molts altres)


Colau guanya i Barberà, encara que no perd,  perd... i tantes altres coses. Els propers dies seran apassionats (el principi de la fi?), sobretot als mitjans, després el temps s'alentirà i anirem veient. Uns seran (serem, sereu?) feliços i els altres no tant. Jo continuo amb els meus petits afers quotidians, de la resta en podem parlar demà.

Ai manyac què em fas,
ai que m'ho veus tot,
ai que em treus les calces
ai que em mires molt!

Ai la llengua aquí,
ai que estic torbada,
ai que tanco els ulls,
ai que m'obro massa!

Ai que la tens dins,

ai que ets descarat,
ai que humida em poso,
ai com la bellugues!

Ai que deus pensar,
ai que tova estic,
ai que el botó em tiba,
ai com me l'animes!

Ai com t'aprofites,

ai que tot em raja,
ai que tot em crema,
ai no sé que em dic!

Ai que ets atrevit,

ai que bé m'hi poses,
ai com t'ho consento,
ai si algú ho sabia!

Ai no sé què em passa,

ai que perdo l'esma,
ai que m'obro més,
ai no ho diguis mai!

Ai que no sé on sóc,

ai quin bo que em dones,
ai que em torno boja
ai que em vull morir!

Ai que no reposes,

ai que em torna això,
ai i que m'agrada,
ai que em fas feliç!

Ai no tinc vergonya,
ai no en vull tenir,
ai que endins m'entraves...
Oi que hi tornaràs?

Manuel de Pedrolo: “La felicitat”, dins Eròtica XX