18.2.10

inanitats (16)



















ゲートエッジ,
満開のヤブツバキ.
雲がオープンしました

9 comentaris:

jaka ha dit...

El lloc de la foto de la capçalera el conec i he viscut moments feliços.
Es el mateix lloc la foto del post del “xino” ?


;)

Xurri ha dit...

Vol dir això, més o menys?:

Puerta entreabierta,
rosales en plena floración.
Se abren las nubes.


(sempre saps picar la curiositat, eh!!)

Príncep de les milotxes ha dit...

Sí són camèlies, Pere... No serà Lleida?

kika ha dit...

ostres... s'ha d'endevinar?
jo hagués dit que era l'institut d'estudis catalans ...

kika ha dit...

home, i ara veig la foto de dalt de tot del blog (que ja veus que sovint se'm passa!) em sembla que si que es l'iec... per les rajoletes :-)

miquel ha dit...

Jaka: m'hauràs d'explicar, encara que sigui per sobre, aquests moments feliços a l'IEC.
Sí, són imatges del mateix lloc.

Sí, xurri, més o menys volia dir això. Segurament el teu japonès és millor que el meu, perquè ja veus que hi ha diferències de matís respecte el que volia escriure
:-)

Són camèlies, sí. Ja veus, les camèlies de la Rodoreda :-)

Efectivament, kika, és l'IEC, per les rajoletes i per l'estàtua d'esquena de...

Montse ha dit...

quina estàtua? ÔÔ

xurri ha dit...

res, pere, google translator directament.
impossible contenir la curiositat.
mira que t'agrada jugar, eh! (i a mi nooooooooo.... gens!!)

nanit.

miquel ha dit...

Ostres, Arare, l'estàtua que es veu a la part central inferior, no donaré detalls de moment :-)

Xurri, i jo que em pensava que podríem pràcticar japonès en la pròxima conversa ;-)
Si no poguéssim jugar, de què viuríem?