20.10.06

al·lucinació

Estic cansat. No tinc esmà de posar cullerada en els comentaris de les meves amigues i amics, de deixar comentaris en els seus blocs. Dormo poc. Massa reunions de feina, el curset de fotografia, una trobada inesperada amb una cosina que no havia vist des que érem adolescents -fotos a part-: repassem la nostra vida en cinc hores, potser en parlaré ... I la propaganda electoral que em persegueix, perquè vull, pertot arreu amb una insistència aclaparadora i sovint miserable: a la tele, a la ràdio, als diaris, en les converses entre amics, als carrers -poc-, als blocs, fins i tot en el meu propi bloc...

Ahir a la tarda vaig veure una tanca publicitària que només podia ser una al·lucinació. Miraré de reproduir la visió tan fidelment com pugui (ja ho sabeu, un clic per engrandir la imatge):













Necessito descansar encara que només siguin dos dies. Necessito aïllar-me.

Per cert, sabeu si en Colom encara és al Marroc?

7 comentaris:

aiguamarina ha dit...

Hi havia una vegada un noi mogudet, hi havia una vegada un curioset, de mati ja començava a buscar de tot, per apendre molt i per decidir bé... després de tot el día, d'estar enfeinat, per fi arribava un moment de descans...

( li posem el tó de la cançó que els hi cantava als baldufos)

Una acaronada!

Anònim ha dit...

Descansa i torna amb renovades energies. No sé on és el Colom, crec que va tornar del Marroc però no en tinc notícies, mirarem d'esbrinar quelcom... Quina tanca més reeixida, fa por i tot!!!

Xurri ha dit...

Trankil, pere, no ets l'únic que al.lucina, ja ho has vist.

Va bé, el curs de fotografia?? potser us han esmentat el photoshop??

Molt bona, la tanca.

Hanna B ha dit...

genial la foto!!! ai, si tinguéssin tots una mica més de sentit de l'humor la campanya electoral podria ser una altra cosa!!
em sembla que l'astènia primaveral és un mite. el que existeix de debò és l'astènia tardoral, jo estic igual d'esgotada i amb gran necessitat de descansar...
descansa i torna!
petons

miquel ha dit...

Descansat del tot, en aquest moment. Gràcies per la cançó, aiguamarina.

Ja has vist, júlia, que només em calien unes hores. Avui he tornat a passar pel lloc on hi havia la tanca i havia canviat de cares. M'agradava més la meva.

Sí, xurri, qui més qui menys al·lucina :-) El primer dia de curset em va avorrir, però més m'hagués avorrit en un altre. Res de programes punters de tractament d'imatge, tot a base de programes gratuïts.

Quant a la tele, jbauer, avui no m'he pogut resistir, demà em tocarà la ràdio. Amb el mòbil no tinc problemes: en aquest moment no sé on l'he deixat.


Com han de tenir sentit de l'humor si carreguen sobre les seves espatlels tots els nostres problemes ;-)
No t'enganyis, hannab, tu no tens astènia primaveral ni tardoral, el que tu tens és una activitat frenètica que supera la temporalitat estacional. Fes una mica de bondat -d'acord, et demano un impossible- el cap de setmana.

Montse ha dit...

ui, el Colom va estudiar magisteri amb mi (bé, anava un curs darrere meu) a la Normal, hehehe... tinc una foto en un tobogan que si l'hagués venut en el seu dia potser m'hauria forraaaaaaaaaat!!!

miquel ha dit...

Va, arare, posa la foto. Si te la vols vendre, potser els blocaires podríem recollir diners. Recorda que em deus una altra foto.
En Carod anava amb mi a la facultat, encara que no sé en quin curs... ja saps, coses del pla maluquer.