4.10.06

E + 500 + 500 = 500

Arribo als 500 dies des que vaig començar a blogger. He escrit, amb aquest, 468 posts -em sembla que m'he descomptat-(molts altres a Barcelona Blogs). No té cap importància. No quedarà ni tan sols el fum que fan les pàgines dels llibres quan desapareixen en una foguera.

Jugo. Aconseguir els 500 posts i fer un número rodó: 500 + 500 = 500.

Cal jugar sempre, encara que sigui virtualment avui.

Algú llegirà la trentena de posts que he escrit ara? Massa feina en aquest món de presses. Algú seguirà aquest joc que només em permet la xarxa -quin malbaratament de pantalles!- i no el paper de les llibreries? Si algú escriu un comentari, en quin dels posts el deixarà?

Palindromejo: Sóc cos on ara no sóc cos.

Aprofito un palíndrom de l'Ernest Díez, fill de Torroella, per fer la jugada. No sé si l'Ernest té raó encara, desconfio, però deixo anar:

E

2 comentaris:

aiguamarina ha dit...

Enigmàtic

miquel ha dit...

Aiguamarina, ets una força de la naturalesa imparable.

Una abraçadota (que diries tu i jo faig meva i teva)