15.2.07

ale...


9 comentaris:

Albert ha dit...

Una mica de brossisme?

mar ha dit...

ostres, aquest si que me l'he llegit!!!

:)

-ps-- i tu, te l'has llegit?
-quina feinada que et dono, oi?

miquel ha dit...

Sí, ja ho veus, albert, brossejant una mica,fent estructures iconoverbals amb contingut imprecís.

M'ho pensava, mar :-)

Jo encara vaig per la pàgina 16. En aquest cas la feina és un plaer (lent;-)

Anònim ha dit...

ai.
multi
mediadiaticidat?
molt

nen!

Anònim ha dit...

Fantàstic!!!
=:)

Montse ha dit...

oich! me n'ensenyes?

rhanya2 ha dit...

això... com ho fas??

Xurri ha dit...

Vol dir que desaparèixes? De fet és millor que multiplicar-se. Mira sino el final d'aquella peli, "El truco final: el prestigio". Que per cert, recomano.

miquel ha dit...

Intent dubtós de síntesi, joaquim.

Gràcies, jaka. Però ets tu qui en saps de fer jocs :-)

A disposar, Arare, encara que sóc un mal mestre en assumptes visuals.

Suposo que et refereixes a la part tècnica, violette. Doncs, en el meu cas, s'agafa el "Flash" de Macromedia i et muntes un gif animat, més fàcil que cuinar un bon plat dels teus. Com li dic a l'arare: a disposar.

Aquesta era la intenció, xurri, però em sembla que no serà ben bé així -encara-: les tecles em poden i els dits són dèbils. I no et pensis que no m'agradaria desaparèixer i reaparèixer, com a tothom, o no?