31.3.10

efemèrides

Ahir, a les dues vint-i-cinc de la matinada, a la constel·lació de Balança, la lluna era plena. Em sap molt de greu haver-me perdut la seva primera plenitud de primavera, sobretot perquè tenia una invitació a viatjar-hi. De tota manera, és possible que el meu subconscient, tenint en compte l’escassa seguretat del rudimentari mitjà de transport que m’oferien, fes perfectament la seva feina.










En definitiva, que he optat per un viatge més curt i no sé si més segur, perquè ja heu vist que els accidents d’aquests dies fan trontollar les estadístiques dels nostres polítics, sempre disposats a pensar que la realitat depèn més d’ells que dels fats perseguidors i de la nostra pròpia i escassa llibertat. Si algú em necessita durant aquests dies de recolliment i meditació en què commemorarem el perdó dels nostres pecats primigenis ara fa 2010 anys (any més, any menys), recordeu que em podeu trucar al 618141... com continua?

5 comentaris:

Vicent ha dit...

Saragatonetaaaaaaaa, per què tots els bloggers escrivim sobre la primavera en aquestes dates tan entranyables? :P

Clidice ha dit...

ai, doncs ara em dedicaré a anar provant combinacions dels tres números següents i vinga preguntar: "pere?" ^^

Que tinguis uns bons dies de relax :) que jo de pecats no en gasto :P

arsvirtualis ha dit...

Bons dies de recolliment.

kika ha dit...

en comptes de convidar-nos a la meditació i al recolliment, ens fas endevinar números! que dolent! :-) que passis unes bones vacances :-)

miquel ha dit...

Que no és primavera, Vinz? Ahir fins i tot va apredregar.

Que els pecats que no tens, Clidice, et siguin perdonats.
Veig que no has aconseguit els tres darrers númersos, Ai!


Gràcies, ars. Ja tornem a ser aquí :-)

Igualment, kika. Han estat uns dies curts, quan començava a assaborir-los... En fi.