4.6.13

vull ser futbolista...,


però com Neymar. Un tipus simpàtic, guapo, humil (els millors futbolistes són humils), que té facilitat pels idiomes... i les coses que sabrem els propers anys. Estic disposat a renunciar a la meua pensió de per vida per tal de ser com Neymar, o una mica com ell. Estic disposat a renunciar al seu art futbolístic, a la seua simpatia, a la seua humilitat, i a qualsevol altra virtut que s'hi pugui afegir, per ser una mica com ell, al menys en un dels aspectes més insignificants de la seua vida, un aspecte que estic segur que no el mortifica, ni gens ni mica, en la seua quotidianitat : el que cobrarà com a jugador del Barça.

Segurament el meu desig el condiciona el fet d'haver escoltat l'enèsima prèdica apocalíptica de Niño Becerra. En fi, no importa d'on vingui l'estímul, el cert és que voldria ser una mica com Neymar. Encara que entenc que el meu desig m'agafa una mica gran, però potser si em llevo ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora cada dia... Com em costarà...!

6 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

t'haig de confessar que fa tres mesos que m'estic entrenant de porter per quan plegui en Valdès, no guanyaré tant com tu,pero deu ni d'ho.

Júlia ha dit...

JA HEU fet tard. Per cert, futbolista famós només ho poden ser els homes, discriminació, vaja.

Júlia ha dit...

Per cert, diu quatre coses en català i les masses esclaten de goig, és clar que es veu que el professor de català de la Masia no deu ser gaire competent...

jaka ha dit...

:))))

ninona ha dit...

jo també.
com fa notar la Júlia, m'hauré de canviar de sexe, que sent dona ho tenim una mica magre, i també rejovenir-me força, però ja m'estaria bé.

miquel ha dit...

Ets un valent, Francesc: la feina de porter és d'una solitud immensa.

Júlia... i a la regional preferent?
Què trobes? Però no, estic segur que si el Barça té una defensa infranquejable, qui sigui el porter és poc important... i si els altres davanters fan gols, al menys una temporada no me la trauria ningú.

T'hi apuntes, jaka ;-)


És veritat que les dones futbolistes tenen menys sou i públic (tot és u); caldria saber per què.
Em sembla que era professora i no era de la Masia, sinó que treballa al Brasil. Crec que es diu Bel.

Encara farem un equip mixt, ninona :-)
Bé, si no és de futbolista, sempre es pot trobar alguna professió en què les noies siguin més ben pagades...