29.12.06

innocència

El que fa més gràcia del dia dels innocents (sants) no són les històries possibles inventades, sinó les històries reals planificades d’una absurditat fora de límits. Quines? Les mateixes de cada dia amb les variacions que calgui: què no heu llegit els diaris, sants innocents?

I deixant de banda la política, si tingués temps, em llegiria aquests dies algunes de les magnífiques i velles revistes – bona feina- que em proposa l’amic Jaume. Potser més endavant, que ara estic totalment immers en la meva faceta anual de patge reial.

7 comentaris:

mar ha dit...

bon dia, patge reial
només volia dir-te que aquest any he estat molt bona nena (encara que no ho sembli)i que a la meva carta als reis només els demano una mica més de temps (perquè sempre faig curt)
(també els demano la independència, però això ja és un tòpic com lo de "la pau al món")

espero que els facis arribar la meva petició i que tu tinguis influències davant d'ells ja que els punyeteros saben que sóc republicana i cada any m'ho fan pagar car, això.

en fi...
ara marxo cap al sud i no torno fins a l'any que ve... però espero retrobar-te i poder fer una de les nostres cerveses conversades

et deixo aquí uns quants petons

ps- això del temps és important, sinó, veig que em perdo moltes coses quan no et llegeixo.
;)

Anònim ha dit...

Bon Any 2007 ...
Bons posts a Saragatona.

T'aniré llegint
Sani

joaquim egidio ha dit...

vols 2007.
com l`home dels nassos.
amb nassos de pallaço.
cadascu de un color.
nassos com dies té l'any.
torts com una cicatriu,
viva en la terra.
com el curs d'un riu.
-remeis tardans-
ella en meus braços.
valent com un company.
cadascu amb una mida.
vermell per l`amor
cadascu amb un motiu.
llargues com la vida.
amb esplèndida moguda.
o de tal forma aguda
invertida.
vermell, tort i grossuda.
tort, gros i vermelluda.
vermell, gros i tort.
mai amb el nas de la mort.

Lallumdelavingudadiagonal
maldatfasmalaltmalgratanimal.

Anònim ha dit...

De patge real ? Doncs be, jo només et demano que continuïs escrivint aquests posts tan xulos !!! Voldria dir moltes coses però avui no estic inspirada, be, mes aviat es que estic esgotada... i es que aquests dies estic pluriempleada, paquet, llaçet, etiqueta, paquet, llaçet, etiqueta... :)

Xurri ha dit...

Fa poc que vaig saber que el dia dels sants innocents conmemora la matança de nens que va organitzar Herodes. Que es faci servir per dir mentides o enganys sense malícia és com una broma de mal gust (qué estic dient??).

Bé, el que dius, potser els diaris estàn més en consonança amb la naturalesa del dia del que sembla.

Sor amb les teves tasques de patge. Recorda't dels amics ;o)

Xurri ha dit...

sort

Montse ha dit...

Psst, Patge Reial, recorda't de mi, eh? que jo em recordo molt de tu!