6.3.06

Ho confesso


Powered by Castpost

N'hi ha alguns, però, que m'estranya que es reconeguin en alguna cosa. És clar que aquests han fet de la mentida una professió i fa temps que van trencar els miralls.

P.S. : De vegades em sembla que tinc premonicions, capacitat de vident. El programa "Àgora" d'aquesta nit em reafirma en les paraules escrites més amunt. "Àgora" sovint em posa a cent: quin plaer per una persona excessivament tranquil·la com jo! (potser demà tindran a punt el vídeo?) Per cert, i no vull insistir més, quan se n'assabentaran els de TV3 que un dels contertulians es guanya la vida -molt honradament i dignament- fent de professor de secundària (no sé si fa les classes en català o en castellà).
I relacionades d'alguna manera amb aquest post, dues recomanacions de lectura: el darrer post d'en Jaume i el de la jaka (estil indirecte).

4 comentaris:

mar ha dit...

jo si que et reconec la veu

m'agrada escoltar-la!
:)

Albert ha dit...

Parles de Dràcula i companyia?

Anònim ha dit...

Jo si que he reconegut la veu !!! i no dic res mes per si e cas no es poses algú vermell.

miquel ha dit...

I jo que pensva que no es reconeixeria, mar. Gràcies.

Més avall, albert, especifico, en part (estil indirecte), de qui parlo. Avui va per aquí.

Impossible, jaka. Vols dir?