4.3.07

Nadal a la primavera

Avui només una mirada externa, sense calor. Em sento hivernal malgrat les primaveres, o potser per això.



Un, dos, tres, quatre...
Seguirem fins a l’onze.
Cal aturar-se.

El sol a fora,
envoltarem la taula.
És justa l’hora.

Amb les converses
puntejarem les hores.
Caurà la tarda.

Minimalisme
i papiroflèxia.
Tot és possible.

Prop de la posta
arribarà el silenci
i la represa.

Més tard encara,
la darrera besada.
Al cel, la lluna.

Ja des de casa,
provocarà un eclipsi
el fum que puja.


(Què voleu, també el diumenge s’acaba, però no encara. Qualsevol semblança amb els haikús és coincidència)



9 comentaris:

Anònim ha dit...

Fia-t'en de les primaveres! març marçot, mata la vella a la vora del foc -i a la jove si pot-

Anònim ha dit...

Jo vaig tenir nadal fins ahir la nit! Pilota i carn d'olla... juassssss

Gràcies Mar! Com sempre, la millor amfitriona!!!!

Anònim ha dit...

amfitrió -ona



[del ll. Amphitryon, pres del gr. Amphitrýon, rei mitològic, esplèndid en els banquets, segurament a partir del fr., de l'obra homònima de Molière]


m i f Persona que té convidats a taula, especialment tractant-los amb magnificència.


am_fi_tri_ó.

Anònim ha dit...

Té un punt fer dinar de nadal a 25 graus i al sol. Es clar, que per aixó algú ha de tenir l'humor de fer dinar de nadal a la primavera: una am_fi_tri_ona espléndida.

Però no m'extranya que et sentis hivernal... algú va apagar la lluna una estona, i tot va quedar molt fred de sobte...

Albert ha dit...

Fa flaire d'Olot....

Quin bon àpat de Nadal...

miquel ha dit...

Temps perillós, és veritat, ramon, però intentarem sobreviure'l.

Ja ho veus, gemma, que jo encara et vaig sobrepassar, i continuaré. És clar que jugo amb avantatge, la meva pilota era més gran i... era lechuga ;-) (no li devies donar, suposo...)

Això del fred, xurri, em sembla que és cosa de l'edat, potser també de la lluna fosca. Calculo que és inevitable.

Una mica olotí, sí. Estic d'acord amb tu, i tant.

mar ha dit...

eppss... hi va haver un dotze temporal que va venir per veure-us.

quina col.lecció d'haikús!
i després dius que no en saps fer?

gràcies

-el proper àpat de nadal el farem a la piscina-

mar ha dit...

ostres... el flaire d'olot debia ser el del trofeu que hi ha sobre la tele...
;)

miquel ha dit...

Aquest dotzè va ser vist i no vist, encara que jo li vaig extreure informacions importants... Em va semblar que estava en forma.
Suposo que el proper àpat de nadal serà en una època una mica més calorosa que l'actual.