22.3.07

regal

Arribo a l'Anna a través de Dan i penso que avui toca un post curtet. Us regalo una portada. Que obriu el llibre ja es cosa vostra. Si encara conserveu una mica de la innocència de quan éreu infants us pot agradar; també si sou joves lectors amb força hores de vol. I si no sou ni una cosa ni l'altra... per què no?





P. S. Intento fer una mirada al programa de la participació catalana a la Fira de Leipzig ( Katalanische Literatur auf der Leipziger Buchmesse 2007 ) i m'adono que va ser un error no continuar fent classes d'alemany amb aquella danesa tan maca, però jo era molt jove i la meva impaciència per arribar a Freiburg va ser determinant. El meu Adober Reader s'ha tornat boig i em mostra la versió catalana del programa de cap per avall: una premonició? Ep, no: "rotar la vista hacia la derecha", i tot solucionat. De vegades em precipito.

2 comentaris:

Anna ha dit...

gràcies per aquest post! i per la portada!

miquel ha dit...

Gràcies a tu per recordar-me el llibre.