10.10.07

dia ...






















Ai, ai, ai! Que em sembla que m'he equivocat d'imatge, que no era aquesta. De tota manera, no crec que importi, perquè és la mateixa persona amb un altre àlies i la bandera encara té més grocs i rojos; i, a més, el lloc on es troba ... Segur que tots vosaltres, fins i tot els de fora de Barcelona, hi heu passat per davant alguna vegada.




Res, no canvio la foto que porto pressa. Me'n vaig abans que comenci a ploure.



P. S. L'EMGIRO ens suggereix tres lectures o relectures de Doris Lessing, acabada d'estrenar en el seu paper de Nobel de literatura. Va que teniu tres dies. Me'n vaig, me'n vaig.

6 comentaris:

Montse ha dit...

ondia!
jo també m'he equivocat de foto, doncs!tchts,tchts...

zel ha dit...

Jo no m'he equivocat de foto, em sembla que m'ha costat ´moooooolt trobar les que m'agradaven, salut!

el pensador ha dit...

Espero que no et mullessis. Bon pont, Pere.

Anònim ha dit...

Que anaves a veure la desfilada ?
=;))))))))))))))))))))

Júlia ha dit...

Pobres marededéus, han de suportar un excessiu pes simbòlic, qualsevol dia ens llençaran la bola aquesta pel cap.

miquel ha dit...

Ja ho veus, arare, que no estem al cas... o sí?

Ostres, zel, quantes imatges , quina feinada. Encara que em fa l'efecte que molts "nadius" han perdut la memòria.

Ni una gota, pensador. Ai, la tornada és dura.

No, no, jaka. No hi ha manera de trobar una bona desfilada -exceptuant la de l'autopista- per aquesta terra i en aquesta data.

No digus això, Júlia, que ja intueixo el mal de cap per la part que em toca.